Menu
Mon panier

En cours de chargement...

Recherche avancée

Marché et Organisations N° 37 (Broché)

Rethinking Luxury Business

Textes en français et anglais

  • L'Harmattan

  • Paru le : 10/01/2020
  • Plus d'un million de livres disponibles
  • Retrait gratuit en magasin
  • Livraison à domicile sous 24h/48h*
    * si livre disponible en stock, livraison payante
29,50 €
Expédié sous 3 à 6 jours
  • ou
    À retirer gratuitement en magasin U
    entre le 27 novembre et le 29 novembre
  • E-book À partir de 22,99 €
    • PDF
      22,99 €
    • ePub
      22,99 €
Despite being one of the most traditional industries, the luxury sector is highly dynamic and rapidly changing influenced by new ideas, aspects, fields, technologies and generations. One of such influences is the prevalence of digital technology and social media. It challenges a number of major premises of luxury brands, including exclusivity, status, authenticity and sensory experience. This special issue of Market and Organizations explores luxury consumption and production in a digital and experiential era.
Authors take a multidisciplinary and holistic perspective to explore the role of digital customer experience in rethinking the luxury industry in the future. The objective is to advance knowledge on luxury in marketing and economy by bringing together international scholars (research in French and English) from different disciplines and practitioners working in the field of luxury.

Fiche technique

  • Date de parution : 10/01/2020
  • Editeur : L'Harmattan
  • ISBN : 978-2-343-19418-9
  • EAN : 9782343194189
  • Format : Grand Format
  • Présentation : Broché
  • Nb. de pages : 264 pages
  • Poids : 0.416 Kg
  • Dimensions : 15,5 cm × 24,0 cm × 1,4 cm

À propos des auteurs

Les auteurs : Wided BATAT, Mouna BOUNAOUAS, Alessandro BRUN, Gianluca BRUNETTI, Valentina CHIAUDANO, Gwarlann DE KERVILER, Marijke DE VEIRMAN, Fabio DUMA, Maya GADGIL, Columbia HILLEN, Liselot HUDDERS, Hakan KARAOSMAN, Candy KOLENC, Florence LABATI, Adele MAGNELLI, Mario MANZO, Fabrizio MOSCA, Florin PAUN, Valeria PIZZIOL, Claude PLOUVIET, Nagasawa SHIN'YA, Ineke TACK, Nabanita TALUKDAR, Ingrid VAILEANU, Jiang ZHIQING.
Vanessa Casadella et Bérangère Lauren Szostak - Marché et Organisations N° 37 : Rethinking Luxury Business.
Marché et Organisations N° 37 Rethinking Luxury Business
29,50 €
Haut de page