Menu
Mon panier

En cours de chargement...

Recherche avancée

The Oxford Handbook of Social Influence (Relié)

Edition en anglais

Stephen-G Harkins, Kipling-D Williams, Jerry-M Burger

  • Oxford University Press

  • Paru le : 01/08/2017
Oxford Handbooks offer authoritative and up-to-date reviews of original research in a particular subject area. Specially commissioned chapters from leading... > Lire la suite
  • Plus d'un million de livres disponibles
  • Retrait gratuit en magasin
  • Livraison à domicile sous 24h/48h*
    * si livre disponible en stock, livraison payante
160,10 €
Expédié sous 8 à 17 jours
  • ou
    À retirer gratuitement en magasin U
    entre le 25 novembre et le 4 décembre
Oxford Handbooks offer authoritative and up-to-date reviews of original research in a particular subject area. Specially commissioned chapters from leading figures in the discipline give critical examinations of the progress and direction of debates, as well as a foundation for future research. Oxford Handbooks provide scholars and graduate students with compelling new perspectives on a wide range of subjects in the humanities, social sciences, and sciences.

Fiche technique

  • Date de parution : 01/08/2017
  • Editeur : Oxford University Press
  • Collection : Oxford Library of Psychology
  • ISBN : 978-0-19-985987-0
  • EAN : 9780199859870
  • Format : Grand Format
  • Présentation : Relié
  • Nb. de pages : 474 pages
  • Poids : 0.98 Kg
  • Dimensions : 18,5 cm × 26,0 cm × 4,0 cm
Stephen-G Harkins et Kipling-D Williams - The Oxford Handbook of Social Influence.
The Oxford Handbook of Social Influence
Stephen-G Harkins, ...
160,10 €
Haut de page